Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimecres, 20 d’octubre del 2010

Més peces per a reciclar ...


Després del mercat, sempre queden restes escampades per aquí i per allà.
Em van portar un altre braçalet trencat que havien trobat per terra, i em van demanar si el podia transformar en unes arracades senzilletes.
Com que no em decidia, en lloc de fer-ne un parell en vaig fer dos, un de més senzill i un altre de més complex.
Espero que us agradin. A la meva cosina, que va ser qui me les va encarregar, li van encantar.

Después del mercado, siempre quedan restos esparcidos por aquí y por allá.
Me trajeron otra pulsera rota que habían encontrado por el suelo, y me pidieron si podía transformarla en unos pendientes sencillitos.
Como no me decidía, en lugar de un par hice dos, uno más sencillo y otro más complejo.
Espero que os gusten. A mi prima, que fue quien me los encargó, le encantaron.