Vaig rebre un encàrrec molt especial, per a uns pares primerencs, nerviosos, que havien passat per una mala experiència, i semblava que ara ho tenien tot a favor. El nen que estava a punt de néixer s'havia de dir Bruno, i qui em va encarregar el bodi em va demanar el dibuix del sol i la lluna però ...
... el papa d'en Bruno és músic, així que se'm va acudir substituir els ocells per notes musicals. I va quedar molt bé! És un bon homenatge, no us sembla?
I una coseta més. Fa dos o tres dies vaig conèixer en Bruno i té el mateix nasset del seu pare. Això sí, tot i que dormia, els ulls eren de la mare. O això és el que ens van dir.
Enhorabona papis! I benvingut Bruno.
Hace poquitos días compartía con vosotros uno de los dibujos más solicitados en los bodies para bebés.
Recibí un encargo muy especial, para unos padres primerizos, nerviosos, que habían pasado por una mala experiencia, y parecía que ahora lo tenían todo a favor. El niño que estaba a punto de nacer tenía que llamarse Bruno, y quien me encargó el body me pidió el dibujo del sol y la luna pero ...
... el papá de Bruno es músico, así que se me ocurrió sustituir los pájaros por notas musicales. ¡Y quedó muy bien! Es un buen homenaje, ¿no os parece?
Y una cosita más. Hace dos o tres días conocí a Bruno y tiene la misma naricilla que su padre. Eso sí, aunque estaba dormido, los ojos eran los de la mamá. O eso es lo que nos dijeron.
¡Enhorabuena papis! Y bienvenido Bruno.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada