Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dimarts, 24 de juny del 2014

Peixets ... amb sorpresa!

Normalment, quan m'encarreguen que pinti algun bodi, em demanen un dibuix i un nom. Aquesta vegada, però, només volien el dibuix. Buscaven alguna cosa divertida i original, i em van trobar! Els van agradar els peixets, i per donar-los un toc diferent, ja que no volien que hi posés el nom (potser encara no el tenien del tot decidit, vés a saber) vaig pintar un parell de peixets al cul. Us agraden?

Normalmente, cuando me piden que pinte algún body, me piden un dibujo y un nombre. Esta vez, sin embargo, solamqnte querían el dibujo. Buscaban alguna cosa divertida y original, ¡y me encontraron! Les gustaron los pececitos, y para darles un toque diferente, ya que no querían que pusiese ningún nombre (tal vez aún no lo tenían del todo decidido, vete a saber) pinté un par de pececillos en el trasero. ¿Os gustan?