Fa uns dies ens van visitar unes senyores d'Osca, i volien fer un regalet al besnét d'una d'elles. Em van encarregar un bodi pintat. Fins aquí, tot normal.
El que s'escapa del més habitual és que van comprar un bodi estampat, i em van demanar si hi podia posar també el nom. Al bodi hi havia ratlles i aplicacions de dibuixos cosides. A més, el nom del nen no era precisament curt ... Que com m'ho vaig manegar? Doncs de seguida ho sabreu.
Espero, com sempre, que us agradi.
Me encanta sorprender a la gente, y me gusta mucho cuando hay un encargo inesperado, de aquellos que no habrías pensado que te podrían hacer. Es decir, me encanta sorprender, pero también que me sorprendan.
Hace unos días nos visitaron unas señoras de Huesca, y querían regalarle algo al bisnieto de una de ellas. Me encargaron un body pintado. Hasta aquí, todo normal.
Lo que se sale de lo habitual es que compraron un body estampado, y me pidieron si podía ponerle también el nombre. En el body había rayas y aplicaciones de dibujos cosidas. Además, el nombre del niño no era corto precisamente ... ¿Que cómo me lo monté? Pues enseguida lo sabréis.
Espero, como siempre, que os guste.
Tren de colors per a en Nicolás |
Combinació dels colors de l'arc de Sant Martí |
Vaig trobar el millor lloc per a escriure-hi el nom |
Nicolás. No ha quedat malament, no? Sembla que ja hi fos des de sempre ... |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada