Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dissabte, 8 de desembre del 2012

Cistellets de "trapillu". Més colors

He seguit treballant, i provant de teixir cistellets en altres colors. Em pensava que quedarien millor imitant el color dels cistells de veritat, però en color també queden molt graciosos. Combinant beix amb caqui, amb gris, gris clar amb gris fosc, estampat de flors amb vermell ... Combinacions de color gairebé infinites, i totes amb el seu encant. Us agraden?

He seguido trabajando, y probando a tejer cestitos en otros colores. Pensaba que quedarían mejor imitando el color de los cestos de verdad, pero en color también quedan muy graciosos. Combinando beige con caqui, con gris, gris claro con gris oscuro, estampado de flores con rojo ... Combinaciones de color casi infinitas, y todas con su encanto. ¿Os gustan?