Cercar en aquest blog

Quanta gent ha passat per aquí?


He pres una decisió

Fa temps que hi pensava, però avui m'he decidit.
Espero tenir una bona rebuda, i poder compartir amb qui sigui que hi hagi a l'altra banda de la pantalla les meves inquietuds, les meves petites creacions, les meves descobertes.
No sé massa bé com començar, però avui faig el primer pas.
Voleu entrar al bloc? Hi esteu convidats.

dijous, 3 de novembre del 2011

Tupper ... CRAFT!

Aquests dies estic de vacances. Són unes vacances una mica ... diguem-ne atípiques. Ha plogut a bots i barrals, m'he posat malalta, ... però és igual, perquè això de no tenir horaris ni obligacions (encara que sempre n'hi ha alguna) fa que et prenguis les coses d'una altra manera. No passa res. Encara em queden uns dies, que penso gaudir del tot.
Ahir al matí era a casa, i anava fent aquí i allà amb la tele com a banda sonora. De cop i volta, alguna cosa em va cridar l'atenció i em vaig asseure al sofà. Estaven ensenyant cosetes fetes amb les mans, amb el cor, com les que jo faig! Em vaig espavilar a anotar-ne les adreces, i aquí em teniu, escrivint una entrada al meu blog sobre això que em va semblar tan interessant.
No us explico res més. M'estimo més que ho veieu vosaltres mateixos. M'encantaria que se m'hagués acudit a mi!!!
Si cliqueu el títol de l'entrada tindreu una agradable sorpresa.

Estos días estoy de vacaciones. Son unas vacaciones un poco ... llamémoslas atípicas. Ha llovido a cántaros, me he puesto enferma, ... pero da lo mismo, porque esto de no tener horarios ni obligaciones (aunque siempre hay alguna) hace que te tomes las cosas de otra manera. No pasa nada. Todavía me quedan unos días, que pienso disfrutar del todo. 
Ayer por la mañana estaba en casa, e iba haciendo aquí y allá con la tele como banda sonora. De repente, algo llamó mi atención y me senté en el sofá. Estaban enseñando cositas hechas con las manos, con el corazón, ¡como las que hago yo! Me apresuré para anotar las direcciones, y aquí me tenéis, escribiendo una entrada en mi blog sobre eso que me pareció tan interesante.
No os explico nada más. Prefiero que lo veáis vosotros mismos. ¡¡Me encantaría que se me hubiese ocurrido a mí!!
Si clicáis el título de la entrada tendréis una grata sorpresa.